eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Świnoujście › specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Świnoujście

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Statystyczny w Szczecinie

Dyrektor Urzędu Statystycznego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw organizacji i realizacji badań statystycznych, rejestru REGON, edukacji, promocji i rozpowszechniania informacji w Oddziale w Świnoujściu

70-530 Szczecin ul. Matejki 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizuje i realizuje zadania związane z prowadzeniem badań statystycznych statystyki publicznej oraz współpracuje przy obsłudze podmiotów gospodarki narodowej w zakresie krajowego rejestru urzędowego REGON
  • Uczestniczy w zbieraniu danych, w tym z systemów informacyjnych administracji publicznej oraz przeprowadzając (okresowo) ankietowe badania statystyczne metodami wywiadu bezpośredniego i telefonicznego
  • Uczestniczy w obsłudze użytkowników danych statystycznych, w celu dostarczenia odbiorcom zewnętrznym informacji o źródłach i sposobach pozyskania danych oraz o zasadach udostępniania danych statystycznych
  • Realizuje zadania związane z edukacją i promocją statystyki publicznej na terenie działania Oddziału (okresowo)
  • Współpracuje z jednostkami administracji samorządu terytorialnego i innymi instytucjami działającymi na terenie objętym zasięgiem działania Oddziału


Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:



  •  statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze - praca z  dokumentami, obsługa telefonu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę 

  •  dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Urzędu oraz  poza nim (okazjonalnie praca w terenie).


Stanowisko pracy znajduje się na parterze.


Brak progów, podjazd przed wejściem. Ciągi komunikacyjne i toaleta jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Oświadczenia złóż według wzorów zamieszczonych poniżej. 
    Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny Twój podpis.

  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym.

  • Prosimy o odniesienie  się w aplikacji do wszystkich wymagań zawartych w ogłoszeniu, co traktowane będzie na równi z oświadczeniem o ich spełnieniu.

  • Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do etapu - rozmowa kwalifikacyjna, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.

  • Przekazane wraz z ofertą dokumenty w języku obcym jeśli mają być brane pod uwagę muszą zostać przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji lub w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość organizacji i funkcjonowania służb statystyki publicznej
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej
  • Podstawowa znajomość rozporządzenia w sprawie prowadzenia rejestru REGON i klasyfikacji PKD 2007
  • Umiejętność posługiwania się Pakietem Office (Word, Excel)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • Dokładność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Statystyczny w Szczecinie
    ul. Jana Matejki 22
    70-530 Szczecin

    Składając osobiście:
    w kancelarii Urzędu (I piętro)
    ul. Jana Matejki 22, Szczecin
    (pon. 7.00-18.00, wt.-pt. 7.00-15.00)

    Na kopercie dopisz: "ogłoszenie nr 137414"

    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-05-09

    do końca oferty: 49 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • Zatrudnianie młodocianych. O czym powinni wiedzieć rodzice?

      Zatrudnianie młodocianych. O czym powinni wiedzieć rodzice?

      W Polsce widok pracującego nastolatka wciąż nie jest tak powszechny, jak w innych krajach europejskich, choć prawo pozwala na ich zatrudnianie. Przepisów dotyczących zatrudniania nieletnich nie znają także rodzice. Na jaką ochronę prawną ...

    • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

      Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

      Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...

    • Student na freelance - czyli jak zarobić i zdobyć cenne doświadczenie

      Student na freelance - czyli jak zarobić i zdobyć cenne doświadczenie

      Studiowanie stanowi finansowe wyzwanie dla większości młodych ludzi. Według Warszawskiego Instytutu Bankowości polski student wydaje miesięcznie na swoje utrzymanie 3867,06 zł. Nic więc dziwnego, że studenci często zmuszeni są do ...

    • Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

      Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

      1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?

    • Emerytura pomostowa. Kto ma prawo do wcześniejszej emerytury?

      Emerytura pomostowa. Kto ma prawo do wcześniejszej emerytury?

      1 stycznia 2024 roku wejdą w życie przepisy zmieniające ustawę o emeryturach pomostowych. Pozwolą one przejść wcześniej na emeryturę także tym osobom, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym ...