Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. KADR I PŁAC
Lokalizacja:
Micigózd
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1867
Obowiązki:
-wprowadzenie danych osobowych do programu kadrowo-płacowego,
-przygotowanie umowy o pracę i wszystkich niezbędnych dokumentów do zatrudnienia pracownika,
-sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz ich rozliczanie,
-założenie i prowadzenie akt osobowych,
-ewidencjonowanie dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy (urlopy okol., wychowawcze, zwolnienia lekarskie, opieki),
-sporządzanie i wydawanie pracownikom świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, obsługa RP 7,
-reprezentowanie pracodawcy oraz firm obsługiwanych przed organami ZUS i PIP w ramach udzielonych uprawnień,
-zgłaszanie oraz wyrejestrowanie pracowników i zleceniobiorców, menadżerów w ZUS na druku ZUS ZWUA oraz zamknięcie zatrudnienia w systemach dedykowanych.
-naliczanie wynagrodzeń (listy płac wg schematu organizacyjnego),
-przygotowywanie zestawienia przelewów wynagrodzeń,
-pozyskanie od pracowników dokumentów przy urlopach macierzyńskich, wychowawczych, zasiłkach opiekuńczych oraz innych świadczeniach,
-ustalenia uprawnień do ubezpieczenia emerytalno-rentowego dla osoby przebywającej na urlopie macierzyńskim lub wychowawczym,
-obsługa zajęć komorniczych,
-sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA, RZA, RSA, RCA),
-przygotowanie zestawień list płac do ustalenia zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do każdego miesiąca osobno PIT4R,
-sporządzanie rocznych informacji o dochodach PIT 11 i rocznego obliczania PIT 40 oraz ich dystrybucja do pracowników,
-sporządzanie i wysyłanie do US rocznych PIT 4R, 8AR, IFT-1R,
-sporządzanie deklaracji i wysyłanie do instytucji takich jak PEFRON, operator PPK, oraz pozostałych instytucji, jeśli zatrudnienie pracowników tego wymaga.
Wymagania:Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Pozostałe wymagania:
- Miejsce pracy: HB Office Inwestycje, Micigózdzakres obowiązków-wprowadzenie danych osobowych do programu kadrowo-płacowego,-przygotowanie umowy o pracę i wszystkich niezbędnych dokumentów do zatrudnienia pracownika,-sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz ich rozliczanie,-założenie i prowadzenie akt osobowych,-ewidencjonowanie dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy (urlopy okol., wychowawcze, zwolnienia lekarskie, opieki),-sporządzanie i wydawanie pracownikom świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, obsługa RP 7,-reprezentowanie pracodawcy oraz firm obsługiwanych przed organami ZUS i PIP w ramach udzielonych uprawnień,-zgłaszanie oraz wyrejestrowanie pracowników i zleceniobiorców, menadżerów w ZUS na druku ZUS ZWUA oraz zamknięcie zatrudnienia w systemach dedykowanych.-naliczanie wynagrodzeń (listy płac wg schematu organizacyjnego),-przygotowywanie zestawienia przelewów wynagrodzeń,-pozyskanie od pracowników dokumentów przy urlopach macierzyńskich, wychowawczych, zasiłkach opiekuńczych oraz innych świadczeniach,-ustalenia uprawnień do ubezpieczenia emerytalno-rentowego dla osoby przebywającej na urlopie macierzyńskim lub wychowawczym,-obsługa zajęć komorniczych,-sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA, RZA, RSA, RCA),-przygotowanie zestawień list płac do ustalenia zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do każdego miesiąca osobno PIT4R,-sporządzanie rocznych informacji o dochodach PIT 11 i rocznego obliczania PIT 40 oraz ich dystrybucja do pracowników,-sporządzanie i wysyłanie do US rocznych PIT 4R, 8AR, IFT-1R,-sporządzanie deklaracji i wysyłanie do instytucji takich jak PEFRON, operator PPK, oraz pozostałych instytucji, jeśli zatrudnienie pracowników tego wymaga.Nasze wymagania-wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe, lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,-co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;-obsługa programu Enova i Płatnik,-znajomość różnych systemów pracy oraz umiejętność ich rozliczania;-otwartości w kontaktach z ludźmi,-doskonała organizacja pracy własnej,-systematyczność oraz umiejętność ustalania priorytetów,-praktyczna znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych,-biegła obsługa komputera w zakresie Microsoft Office oraz urządzeń biurowych-gotowości świadczenia pracy stacjonarnej w naszej lokalizacji w Micigoździe (15 km od Kielc).To oferujemy-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,-możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w szkoleniach,-interesująca pracę w przyjaznym środowisku.
Miejsce pracy: WRZOSOWA 60, 26-065 Micigózd, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »