Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
INSPEKTOR- SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Lokalizacja:
Świecie
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0430
Obowiązki:
Przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Świecie oraz ich uchwalenie. Prowadzenie spraw dotyczących dotacji do ekologicznych środków ogrzewania. Prowadzenie rejestru umów, przyjmowanie, rejestrowanie korespondencji do wysyłki.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- obsługa komputera
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, kierunek: budownictwo i architektura, administracja
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo i architektura, administracja
Wymagania pożądane:
Umiejętności i uprawnienia:
- DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE
Miejsce pracy: WOJSKA POLSKIEGO 124, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: brak danych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »