Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Lokalizacja:
Katowice, Global Office Park
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair
- udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail
- udzielanie informacji ogólnych
- wspieranie pasażerów mających trudności w podróży
- udzielanie informacji w kwestiach związanych z bagażem, rezerwacją biletów, lotem i wszystkim, co może się wydarzyć podczas podróży
- rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów
- rozpatrywanie skarg i zażaleń
Wymagania stawiane pracownikowi:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi
- wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- zaangażowania i motywacji do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
- dyspozycyjność do pracy z biura w Katowicach
Firma oferuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- umowa zlecenie
- elastyczne godziny pracy między 9:00 a 22:00 - sam decydujesz kiedy i ile godzin chcesz pracować!
- nowoczesne miejsce pracy w sercu Katowic
- imprezy integracyjne
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »