eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › pracownik sektora obsługi klienta w markecie budowlanym nowy sącz

Znajdź oferty pracy

9 765 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

słowa kluczowe: pracownik sektora obsługi klienta w markecie budowlanym nowy sącz

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Kontrola zwolnienia lekarskiego przez ZUS. Co nam grozi, gdy nie ma nas w domu?

    Kontrola zwolnienia lekarskiego przez ZUS. Co nam grozi, gdy nie ma nas w domu?

    Prawidłowość wykorzystania zwolnień lekarskich kontrolowana jest przez ZUS, ale także przez pracodawcę, jeśli zatrudnia ponad 20 osób. Czy ZUS zapowiada wizytę kontrolera? Co zrobić gdy w trakcie tej wizyty nie było nas w domu?

  • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • GUS: średnia krajowa w III 2024 wyższa o 12% r/r

    GUS: średnia krajowa w III 2024 wyższa o 12% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w marcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12% wyższe r/r i wyniosło 8408,79 zł brutto.

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...