eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Rzeszówstarszy inspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Rzeszów

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki do spraw zbiorowej ochrony ludności w Oddziale Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (ZK/VIII/5)

35-959 Rzeszów ul. Grunwaldzka 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współdziała z organami i podmiotami ochrony ludności w zakresie zbiorowej ochrony ludności – budownictwa ochronnego, a także prowadzi kontrole spełniania warunków technicznych budowli ochronnych w celu określenia czy obiekty spełniają warunki niezbędne do uznania za budowlę ochronną,
  • wprowadza dane do Centralnej Ewidencji OZO, opracowuje analizy i sprawozdania roczne w zakresie budowli ochronnych w celu ustalenia priorytetów i przygotowania propozycji do planowania ich remontów i modernizacji,
  • nadzoruje przedsięwzięcia w zakresie planowania, przygotowania istniejących i doraźnie przygotowywanych budowli ochronnych jak również nadzoruje uwzględnianie w projektach nowo wznoszonych budynków i innych budowli spełnianie wynikających z przepisów wymogów z zakresie zbiorowej ochrony ludności w celu zapewnienia ich zdolności eksploatacyjnych i spełnienia warunków obiektów zbiorowej ochrony,
  • określa wymogi w zakresie stosowania przepisów ochrony ludności w opracowaniach planistycznych z zakresu budownictwa ochronnego i projektowanych inwestycjach, w celu ujednolicenia procedur na terenie województwa,
  • opiniuje i uzgadnia projekty infrastruktury technicznej w celu sprawdzenia zgodności zapisów projektowych z obowiązującym prawem oraz współpracuje z Wydziałem OA w zakresie dostosowania warunków technicznych budowli ochronnych przeznaczonych dla Wojewody,
  • nadzoruje przedsięwzięcia dotyczące zapewnienia dostaw wody pitnej dla ludności i wyznaczonych zakładów przemysłu spożywczego oraz urządzeń specjalnych do likwidacji skażeń i do celów pożarowych w celu zapewnienia minimum potrzeb w tym zakresie.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,

  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,

  • praca w pozycji siedzącej,

  • kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na IV piętrze obiektu PUW w Rzeszowie przy ul. Pułaskiego 1d. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windę. Winda posiada sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet,
zlokalizowanych na I i II piętrze. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza miejscem świadczenia pracy, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie –
Wzory oświadczeń).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie
zakwalifikowanych co najmniej 10 osób.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru.
Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.


Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem
zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego
(według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497).


W Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie ustalono Wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928). Procedura jest dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PUW w Rzeszowie, w zakładce „Sygnaliści” (w części „Załatw sprawę”), pod adresem: https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki/sygnalisci.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod 178******



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze planowania lub realizacji inwestycji budowlanych - powyżej 2 lat.
  • Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno–budowlanej.
  • Znajomość przepisów ustaw: o ochronie ludności i obronie cywilnej, o obronie Ojczyzny, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o zarządzaniu kryzysowym, o kontroli w administracji rządowej, o ochronie informacji niejawnych, o finansach publicznych, krajowego i międzynarodowego prawa w zakresie Obrony Cywilnej i Ochrony Ludności na wypadek zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane.
  • Znajomość aktów wykonawczych do ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe w realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa publicznego lub zarządzania kryzysowego.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub innych dokumentów jednoznacznie potwierdzających powyżej dwuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze planowania lub realizacji inwestycji budowlanych.
  • Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno–budowlanej.
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniająca dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
    Kancelaria Urzędu, pok. 27
    ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
    lub przez ePUAP na adres skrytki
    /PUWRzeszów/Skrytka ESP lub przez e-Doręczenia

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA programista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA asystent

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-12-10

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Wielu pracodawców zastanawia się, czy mogą zobowiązać pracowników do wykorzystania urlopu w okresie między Świętami Bożego Narodzenia a Nowym Rokiem. Przepisy Kodeksu pracy przewidują pewne sytuacje, w których pracodawca może ...

    Zasiłek opiekuńczy przysługuje nie tylko na chore dziecko, ale również na chorego rodzica, gdy potrzebuje on osobistej opieki. W ciągu roku kalendarzowego można skorzystać z 14 dni takiego świadczenia, które jest dostępne dla osób ...

    Najlepiej zarabiający freelancerzy to specjaliści z silną marką osobistą - zwracają uwagę eksperci Freelancehunt. Co ciekawe, najskuteczniejsi często zawężają swoją ofertę. Eksperci wskazują 5 strategii skutecznych freelancerów i ...

    Badania Eurostatu, McKinsey oraz Upwork wskazują, że rośnie liczba wolnych strzelców na świecie. To wymusza na rządach poszczególnych krajów wdrażanie regulacji w zakresie opodatkowania, prawa pracy oraz ubezpieczeń zdrowotnych i ...

    Kompleksowy raport płacowy Sedlak & Sedlak jesień/zima 2025 przedstawia szczegółową analizę wynagrodzeń oraz trendów na polskim rynku pracy. W badaniu uczestniczyło 1.192 firm, a wynagrodzenia niemal 400 tysięcy pracowników zostały ...