Kto szuka:
KERA AWAK Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu,
- analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności,
- przygotowywanie ofert przetargowych,
- analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji,
- kompletowanie oraz przygotowanie części technicznej i handlowej oferty,
- negocjacja przesłanych ofert z klientem,
- wprowadzenie danych do systemu ERP,
- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy przy tworzeniu oferty.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie średnie lub wyższe (wskazane techniczne),
- znajomość branży budowlanej, wskazana znajomość zabezpieczeń przeciwpożarowych,
- minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny,
- znajomość specyfiki budownictwa przemysłowego – mile widziana,
- umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej,
- znajomość języka angielskiego - mile widziana,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość oprogramowania pakiet MS Office, mile widziane Auto CAD i Dynamics / MS Business Central,
- mile widziana znajomość zastosowania AI w sprzedaży.
Firma oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia i wynagradzania,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny (LuxMed lub Medicover), MultiSport,
- praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »