eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy RzeszówSpecjalista ds. obsługi klienta

Kto szuka:

ipracujzdalnie.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Lokalizacja:

Rzeszów

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Twoje zadania:

  • Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
  • Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
  • Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę zdalną z możliwością wykonywania obowiązków z dowolnego miejsca lub hybrydową
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
  • Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:

  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-19

do końca oferty: 18 dni

pracodawca: ipracujzdalnie.pl

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

Grafton Recruitment przedstawia kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń oferowanych w 2024 roku. Tym razem pod lupę wzięto pensje pracowników działów wsparcia IT. Ile zarabiają i jakie stanowiska gwarantują im najbardziej ...

Łączenie etatu z freelancingiem to dla wielu osób sposób na zwiększenie dochodów i rozwój zawodowy. Dodatkowa praca wymaga jednak dobrej organizacji i świadomego podejścia do zarządzania czasem. Jakie branże najlepiej sprawdzają się we ...

Trwają intensywne działania nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Ustawa ma wdrożyć do polskiego prawa unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Polska jak i inne kraje ...

W wakacje wszystko zwalnia. Także aktywność zawodowa wyhamowuje. Część pracowników wykorzystuje urlopy wypoczynkowe, więc wydawać by się mogło, że nie jest to dobry czas na szukanie nowej pracy. Jednak zdaniem ekspertów z Manpower ...