Kto szuka:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
157961
Lokalizacja:
Przemyśl
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
CEL ISTNIENIA STANOWISKA PRACY:
Planowanie i realizacja zamówień publicznych, prowadzenie gospodarki materiałowej, oraz rozliczanie limitu finansowego przydzielonego na usługi telekomunikacyjne dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej.
WARUNKI PRACY ORAZ MIEJSCE I OTOCZENIE ORGANIZACYJNO-TECHNICZNE STANOWISKA PRACY:
- praca biurowa;
- praca w siedzibie urzędu (stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze) oraz poza siedzibą urzędu, w terenie;
- wyjazdy służbowe;
- wysiłek fizyczny;
- praca wymagająca dyspozycyjności;
- praca zwązana z obsługą klienta;
- narzędzia i materiały pracy, w szczególności komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
- możliwość poruszania się po budynku, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety;
- brak oznaczeń dla osób niewidomych;
- pomieszczenie higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
CZAS PRACY: system podstawowy (godz. pracy od 07:30 do 15:30 - od poniedziałku do piątku).
LICZBA PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW: brak.
UPOWAŻNIENIA I PEŁNOMOCNICTWA:
- prowadzenie uzgodnień i negocjacji z podmiotami zewnętrznymi w zakresie dokonywania zakupów i realizacji dostaw.
ZŁOŻONOŚĆ I KREATYWNOŚĆ:
Głównymi zadaniami osoby zajmującej to stanowisko jest realizacja wydatków z środków budżetowych przeznaczonych na zakup sprzętu i materiałów, przygotowywanie przetargów zgodnie z wymogami „Ustawy prawa zamówień publicznych” i obowiązujących aktów prawnych, udział w komisjach przetargowych na sprzęt i materiały Łączności i Informatyki realizowanych przez Sekcję Zamówień Publicznych, prowadzenie gospodarki materiałowej w systemie MAXIMO oraz dokonywanie rozliczeń finansowych służbowych rozmów telefonicznych w programie SORT w celu kontroli limitów przydzielonych przez KGSG na rozmowy telefoniczne. Przepisy dotyczące finansów i zamówień publicznych określają sposób i tryb postępowania. Jednak częste zmiany w przepisach oraz ich niejednoznaczność wymagają od pracownika umiejętności ich analizy i interpretacji oraz częstej aktualizacji posiadanej wiedzy. Zadania wymagają bardzo dobrej znajomości zarówno przepisów prawa finansowego i prawa zamówień publicznych oraz biegłej obsługi wykorzystywanych systemów informatycznych. Często występują sprawy skomplikowane i złożone wymagające gruntownej analizy przepisów i wyboru jednej z wielu dostępnych procedur..
Przykłady:
- tworzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań przetargowych;
- zróżnicowanie wykorzystywanych w pionie łączności i informatyki urządzeń i materiałów wymaga od pracownika bieżącej znajomości użytkowanego sprzętu, śledzenia rozwoju wprowadzanych technologii oraz umiejętności interpretacji istniejących procedur;
- wyszukiwanie potencjalnych dostawców, analiza cen, warunków dostaw.
NIEZBĘDNA SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA:
Stanowisko pracy wymaga znacznej samodzielności w realizacji zadań. Pracownik w znaczącym zakresie sam decyduje o organizacji pracy na swoim stanowisku, odpowiada za przestrzeganie terminów i obowiązujących procedur. Wymagana umiejętność ustalania priorytetów zadań. Od pracownika oczekuje się asertywności i przedstawiania propozycji własnych rozwiązań, z jednoczesną umiejętnością argumentowania i przekonywania do proponowanych rozwiązań.
Przykłady:
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zakupów zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami i wytycznymi;
- zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów (nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymi dostawcami celem negocjacji cen i warunków dostaw).
- prowadzenie ewidencji w formie elektronicznej;
z wykorzystaniem Centralnego Systemu Zarządzania Zasobami, uniemożliwiającego wykonania osobiście korekt popełnionych błędów, wymusza dokładnego i rozważnego wprowadzania danych i dokonywania akceptacji.
HORYZONT CZASOWY PLANOWANIA: powyżej 1 roku.
Przykłady:
- prowadzenie ewidencji finansowej w zakresie planu wydatków w budżecie zadaniowym WŁiI oraz opracowywanie planów wydatków na kolejny rok budżetowy;
- analiza stanów magazynowych i planowanie zakupów niezbędnych materiałów eksploatacyjnych pod względem zarówno ilościowym jak i rodzaju eksploatowanych urządzeń.
KONTAKTY ZEWNĘTRZNE:
- kilka razy w tygodniu:
- z przedstawicielami firm zewnętrznych w celu dokonania rozeznania rynku lub ustalenia warunków i terminów dostaw zamówionych materiałów i sprzętu oraz realizacji zawartych umów.
CZYNNIKI SZCZEGÓLNIE UTRUDNIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ:
- zagrożenie korupcją;
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Zakres zadań
- planuje, oszacowuje i realizuje zakupy i dostawy sprzętu, materiałów i usług na podstawie wewnętrznych analiz zużycia i potrzeb oraz zapotrzebowań komórek/jednostek organizacyjnych BiOSG, pozostających we właściwości WŁiI, w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych, przepisy prawa niższego rzędu i wewnętrzne przepisy SG
- sporządza dokumentację w zakresie udzielania zamówień publicznych, w tym wnioski, opisy przedmiotów zamówienia, zapytania ofertowane, analizy, notatki, protokoły, umowy, aneksy, zamówienia i inne dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa
- zajmuje się uzgodnieniami z kontrahentami i dostawcami sprzętu, materiałów i usług oraz Biurem Łączności i Informatyki KGSG w zakresie terminów, sposobów i miejsc ich realizacji oraz potwierdza ich zgodnoś z zamówieniami i zawartymi umowami
- bierze udział w prowadzeniu ewidencji rzeczowych składników majątku i materiałów pozostających we właściwości WŁiI z wykorzystaniem elektronicznych systemów ewidencyjnych firmy Fortech i Centralnego Systemu Zarządzania Zasobami MAXIMO
- prowadzi rozliczenia finansowe służbowych rozmów telefonicznych w ramach limitu finansowego przydzielonego dla BiOSG przez KGSG na usługi telekomunikacyjne
- bierze udział w procesie przygotowywania wykazów i dokumentacji w zakresie gospodarowania i zbywania mienia zbędnego i zużytego rzeczowych składników majątku ruchomego pozostającego we właściwości WŁiI, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- bierze udział w przygotowywaniu i rozliczaniu planu wydatków WŁiI i dokumentów księgowych
- bierze udział w prowadzeniu gospodarki magazynowej i zastępuje osobę odpowiedzialną za magazyn WŁiI
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Doświadczenie zawodowe: powyżej 24 miesięcy - praca związana z realizacją zamówień publicznych lub gospodarką materiałową
- Biegła obsługa komputera oraz znajomość podstawowych programów: systemu Windows, edytora Microsoft Word, Microsoft Excel, oprogramowania internetowego i poczty elektronicznej
- Znajomość aktualnych przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu gospodarki materiałowej związanej z łącznością
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




