eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PoznańSpecjalista ds. Kampanii Programmatic

Kto szuka:

WPP Media

Stanowisko:

Specjalista ds. Kampanii Programmatic

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania:
  • Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy.
  • Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA.
  • Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media.
  • Analiza danych kampanii, opracowywanie raportów oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
  • Przygotowywanie raportów dziennych, w tym analiza wydatków, wyników i tempa kampanii.
  • Zapewnienie dokładności danych w narzędziach raportowych oraz systemach kampanijnych.
  • Bieżąca komunikacja z zespołami Media Activation i wsparcie w codziennych zadaniach projektowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Minimum 1,5 roku doświadczenia w obsłudze kampanii programmatic (DV360 lub inne DSP).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków biznesowych.
  • Dobra znajomość Excela i Google Sheets.
  • Analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.
  • Komunikatywność i zdolność pracy zespołowej.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w strukturach WPP Media.
  • Udział w globalnych projektach dla znanych marek.
  • Możliwość rozwoju kompetencji poprzez szkolenia i certyfikacje branżowe.
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę sportową Medicover.
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego.
  • Dzień zdrowia psychicznego dla pracowników.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w modelu hybrydowym – 2 dni w biurze.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-23

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: WPP Media

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Idea work-life balance towarzyszy nam od wielu lat i ma być lekarstwem na pracoholizm, w który wpadli Polacy. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że jest to słuszny sposób na życie. Odpoczynek jest równie ważny co praca. Nieco ponad rok ...

Wakacje to dla wielu studentów czas nie tylko wypoczynku, ale także okazja do podjęcia pracy sezonowej. Wybór odpowiedniej umowy - o pracę, zlecenia czy o dzieło - ma kluczowe znaczenie dla obowiązku opłacania składek na ubezpieczenia ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,8% wyższe r/r i wyniosło 8821,25 zł brutto. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w 2024 roku wyniosło 8265,92 zł.

W 2025 roku średnia emerytura brutto w Polsce wynosi 4045,20 zł, a minimalne świadczenia zaczynają się od 1878,91 zł. Decyzja o odroczeniu przejścia na emeryturę może oznaczać nawet setki złotych dodatkowego miesięcznego dochodu ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 7,9% wyższe r/r i wyniosło 8613,14 zł brutto.