eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PoznańInspektor wojewódzki

Kto szuka:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Stanowisko:

Inspektor wojewódzki

Numer referencyjny:

153135

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu (w kontrolowanych jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego)
  • obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
  • konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami

Zakres zadań

  • kontroluje jednostki organizacyjne pomocy społecznej w zakresie realizacji zadań określonych ustawą o pomocy społecznej oraz zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami
  • sprawuje nadzór nad realizacją zadań samorządu gminnego, powiatowego i województwa, w tym nad jakością działalności jednostek organizacyjnych pomocy społecznej oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami
  • kontroluje i nadzoruje placówki zapewniające całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub w podeszłym wieku, w tym prowadzone na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób
  • kontroluje jakość usług oraz zgodność zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami, wykonywanych przez domy pomocy społecznej prowadzone na zlecenie organu jednostki samorządu terytorialnego przez podmioty niepubliczne
  • kontroluje jakość usług oraz zgodność zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami, wykonywanych przez podmioty niepubliczne na podstawie umowy z organami administracji rządowej i samorządowej
  • rozpatruje skargi i wnioski, petycje oraz listy, a także udziela odpowiedzi na pytania obywateli, posłów, senatorów i instytucji w sprawach pomocy społecznej
  • sporządza sprawozdawczość oraz przekazuje ją ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego
  • prowadzi bieżącą analizę stanu prawnego ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu pomocy społecznej
  • przygotowuje oraz aktualizuje informacje z zakresu pomocy społecznej na stronie internetowej Urzędu

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej, w: jednostce organizacyjnej pomocy społecznej; podmiocie realizującym zadania z zakresu pomocy społecznej na podstawie zlecenia organu administracji rządowej lub samorządowej; komórce organizacyjnej do spraw nadzoru i kontroli w pomocy społecznej właściwego do spraw pomocy społecznej wydziału urzędu wojewódzkiego lub urzędzie obsługującym ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego w ramach działu administracji rządowej - zabezpieczenie społeczne
  • znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy, jak również innych aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • komunikatywność

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Specjalista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Referent prawny

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-06-20

do końca oferty: 8 dni

pracodawca: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.

Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...

Jeszcze do niedawna studentom i absolwentom stawiającym pierwsze kroki na rynku pracy pracodawcy oferowali często możliwość odbycia stażu. Haczyk tkwił w tym, że za te ostatnie dość niechętnie płacono. Najnowsze doniesienia Grupy Progres ...

O wynagrodzeniach w sektorze IT krążą legendy. Informatycy w Polsce rzeczywiście nie powinni narzekać, bo wielu z nich miesięcznie dostaje na konto kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkowo mają spore szanse w negocjacjach dotyczących ...

Firma Grafton Recruitment opublikowała raport rzucający światło na sytuację pracowników zatrudnionych w HR. Opracowanie wskazuje na zarobki, jakie oferuje dział HR, przedstawia stanowiska, na których obsadzeniu zależy firmom w ...