eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznań › Doradca / Doradczyni Techniczno – Handlowy/a ds. Domieszek do Betonu

Kto szuka:

CEMEX Polska Sp. z o.o.

Stanowisko:

Doradca / Doradczyni Techniczno – Handlowy/a ds. Domieszek do Betonu

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Główne zadania
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu;
  • Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy;
  • Opracowanie rozwiązań produktowych dla Klientów;
  • Udział w próbach technologicznych w zakładach produkcyjnych Klientów;
  • Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla Klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów;
  • Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych Klientów, poczynań konkurencji);
  • Minimalizacja poziomu należności od obsługiwanych Klientów;
  • Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania formalne
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w sprzedaży produktów / usług budowlanych / technologii betonu) – min 2 lata;
  • Preferowane wykształcenie wyższe techniczne, znajomość technologii betonu;
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B;
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży domieszek do betonu;
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym;
  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych na wyznaczonym terenie kraju;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Oczekiwania interpersonalne
  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
  • Orientacja na Klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji;
  • Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu;
  • Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
  • Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

Firma oferuje:

Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Samochód służbowy (w tym do użytku prywatnego);
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Rozbudowany pakiet benefitów m.in.,
    • prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny,
    • karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
    • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
    • dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
    • dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
    • jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”,
    • dofinansowanie do okularów,
    • programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
    • atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku,
    • w trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej,
  • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowej firmie.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-03

do końca oferty: 4 dni

pracodawca: CEMEX Polska Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...

  • Stawki freelancerów 2023 - w których branżach wzrosły najbardziej?

    Stawki freelancerów 2023 - w których branżach wzrosły najbardziej?

    Stawki ponad 40 proc. polskich freelancerów wzrosły w ciągu roku - wynika z danych Useme. W których branżach stawki wolnych strzelców wzrosły najbardziej w 2023 roku?

  • Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

    Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

    Powszechnie przyjęło się, że jedną z najważniejszych miar dobrobytu mieszkańców danego kraju jest wysokość wynagrodzeń. Natomiast z punktu widzenia poziomu życia istotnie ważniejszy jest wskaźnik dochodu rozporządzalnego. Jest to ...

  • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...