Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KIEROWNIK DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Lokalizacja:
Pabianice
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0905
Obowiązki:
Kierowanie pracą Działu Zamówień Publicznych oraz kontrola i nadzór nad prawidłową
i terminową realizacją zadań przez pracowników działu,
Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie pod względem formalnoprawnym
postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy
prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi oraz regulacjami wewnętrznymi
(praca w zespole),
Prowadzenie rejestru wniosków i postępowań oraz zawartych umów w zakresie
udzielonych zamówień publicznych, a także rejestru postępowań z wyłączeniem
stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
Opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
Prowadzenie korespondencji z Wykonawcami oraz Urzędem Zamówień Publicznych,
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych i sprawozdania o udzielonych
zamówieniach publicznych.
Zadania dodatkowe:
Śledzenie zmian zachodzących w systemie zamówień publicznych,
Opracowywanie i wdrażanie optymalnych zasad udzielania zamówień publicznych w Zakładzie
oraz udzielanie pracownikom informacji z zakresu zasad stosowania prawa zamówień
publicznych,
Udział w pracach komisji przetargowej oraz szkolenie członków komisji i pracowników
odpowiedzialnych za sprawy merytoryczne związane z przedmiotem zamówienia,
Opracowywanie indywidualnych zakresów obowiązków podległych pracowników.
Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15
OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- obsługa komputera
- obsługa MS Office
- obsługa urządzeń biurowych
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: (prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne)
Pozostałe wymagania:
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym: Znajomość programu arkusza kalkulacyjnego Excel, programu Word oraz platformy e-zamówienia, obsługa urządzeń technicznych: drukarka, skaner.Preferowane cechy osobowe kandydata: Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, sumienność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Miejsce pracy: Warzywna 6, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: cvtermin składania dokumentówdo dnia 12.12.2025 r. do godz. 10. 00.Do pobrania: - na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji, - w sekretariacie lub kancelarii ZakładuDokumenty aplikacyjne należy doręczyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją: Dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik Działu Zamówień Publicznych" do Sekretariatu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice,
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




