eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Kto szuka:

English Language Centre "First Decision"

Stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

ZADANIA
  • Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory,
  • Zarządzanie korespondencją,
  • Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów,
  • Prowadzenie i zamykanie rozmów sprzedażowych,
  • Udział w promocjach i realizacja celów sprzedażowych,
  • Przygotowywanie raportów, zarządzanie płatnościami i preferencjami w CRM,
  • Obsługa pakietu MS Office,
  • Wsparcie w organizacji eventów,
  • Dbanie o zaopatrzenie biurowe.

Wymagania stawiane pracownikowi:

WYMAGANIA
  • Min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub w call center,
  • Umiejętności negocjacyjne, skuteczność w przekonywaniu,
  • Umiejętności komunikacyjne, gotowość do pracy stacjonarnej,
  • Praca w systemie zmianowym – do 12 godzin dziennie, w jednym z grafików: poniedziałek–środa–piątek lub wtorek–czwartek–sobota,
  • Motywacja do osiągania celów,
  • Znajomość języka polskiego ma poziomie ojczystym, podstawy języka ukraińskiego,
  • Znajomość CRM i MS Office.

Firma oferuje:

OFERUJEMY
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa plus prowizje,
  • Dostarczanie leadów sprzedażowych, brak dodatkowych obciążeń,
  • Szkolenia, wsparcie zespołu,
  • Praca w nowoczesnym środowisku, przyjazna atmosfera,
  • Darmowy kurs języka angielskiego, elastyczność czasu pracy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-25

do końca oferty: 12 dni

pracodawca: English Language Centre "First Decision"

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...

Z rozwiązań chmurowych korzysta coraz więcej firm, a co za tym idzie poszukiwani są wykwalifikowani w tej dziedzinie eksperci. Jakich kompetencji poszukują u nich pracodawcy? Sprawdziła to firma Capgemini Polska.

Ile dni wolnych od pracy będzie w 2025 roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy odpoczynek? Dowiedzmy się, kiedy wypadają dni świąteczne w przyszłym roku.

Zaledwie 30 proc. ofert pracy zawiera informacje o zarobkach. To bardzo niewiele, zważywszy, że aż 93 proc. kandydatów do pracy chce znać wynagrodzenie już na etapie ogłoszenia! Nowa ustawa „Jasne zarobki” w istotny sposób przyczynić ...

Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.