Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. procesów sprzedaży internetowej
Lokalizacja:
Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Prowadzenie bieżącego kontaktu z dostawcami, negocjacje i rozwiązywanie niezgodności,
- Poszukiwanie nowych produktów i partnerów biznesowych, ocena ich potencjału,
- Monitorowanie i ulepszanie procesów związanych z automatyzacją zamówień,
- Analiza rynku, konkurencji i trendów sprzedażowych,
- Współtworzenie polityki sprzedażowej (ceny, promocje, strategie),
- Rozwiązywanie bieżących problemów logistycznych i zamówień.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie, ekonomia, finanse),
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Sprawne posługiwanie się MS Excel i pakietem Office (również w chmurze),
- Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- Znajomość angielskiego (mile widziana – do kontaktu z dostawcami i dokumentacją).
Firma oferuje:
Oferujemy
- Realny wpływ na firmowe procesy i rozwój,
- Zgrany zespół, przyjazną atmosferę i luźne, nieformalne środowisko pracy,
- Możliwości rozwoju,
- Bezpłatny dostęp do siłowni i kortu do squasha na miejscu,
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie,
- Karta MultiSport,
- Przestronny parking (samochód lub rower),
- Premie za polecenia pracowników,
- Regularne spotkania i imprezy integracyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »