Kto szuka:
Bank Spółdzielczy w Raszynie
Stanowisko:
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja:
Raszyn
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
- Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
- Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy)
- Udzielanie informacji o ofercie banku.
- Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
- Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie sprzedaży produktów banku
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum średnie wykształcenie (mile widziane ekonomiczne)
- Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
- Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
- Pozytywne nastawienie do ludzi
- Doświadczenie w bankowości – dodatkowy atut
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w renomowanym banku (umowa o pracę)
- Szkolenia wdrożeniowe i możliwość rozwoju
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
- Benefity: dofinansowanie wypoczynku, pakiet medyczny i ubezpieczenie
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »