eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta (z językiem: ukraińskim, rosyjskim, litewskim, estońskim, łotewskim)

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta (z językiem: ukraińskim, rosyjskim, litewskim, estońskim, łotewskim)

Lokalizacja:

Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Główne zadania realizowane na stanowisku:
  • profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie informacji, obsługa reklamacji i zgłoszeń, obsługa komunikacji w sytuacjach kryzysowych.
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Jeśli:
  • jesteś osoba komunikatywną,
  • potrafisz komunikować się w jednym z poniższych języków: ukraiński, rosyjski, litewski, estoński, łotewski
  • masz dobrą dykcję,
  • posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
  • jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
  • posiadasz znajomość obsługi komputera,
  • umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat,

Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!

Firma oferuje:

Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb,
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-18

do końca oferty: 3 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

  • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...

  • GUS: średnia krajowa w XI 2023 wyższa o 11,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w XI 2023 wyższa o 11,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,8% wyższe r/r i wyniosło 7670,19 zł brutto. Względem października 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto ...

  • Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Przy okazji zawierania umów cywilnoprawnych, ważną kwestią staje się umieszczanie w nich klauzuli o zakazie konkurencji. Choć nie ma o niej mowy w Kodeksie cywilnym, przesłanki o jej dołączeniu, zgodnie z zasadą swobody umów, poruszył ...

  • Emerytura pomostowa. Kto ma prawo do wcześniejszej emerytury?

    Emerytura pomostowa. Kto ma prawo do wcześniejszej emerytury?

    1 stycznia 2024 roku wejdą w życie przepisy zmieniające ustawę o emeryturach pomostowych. Pozwolą one przejść wcześniej na emeryturę także tym osobom, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym ...