Kto szuka:
Orange Polska S.A.
Stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience
Lokalizacja:
Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Szkolenia menedżerskie.
- Programy rozwojowe.
- Rekrutacje wewnętrzne.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Masz doświadczenie w pracy w obszarach skoncentrowanych na Kliencie i budowaniu jego pozytywnych doświadczeń, np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing.
- Masz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Masz doświadczenie w kreowaniu nowych strategii i rozwiązań w obszarze doświadczeń klientów.
- Potrafisz inspirować zespół do znajdowania rozwiązań poprawiających doświadczenia klientów.
- Masz wiedzę i orientację w świecie nowych technologii.
- Masz umiejętności analityczne i interpersonalne.
- Posługujesz się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych (minimum B2) – warunek konieczny, we współpracy międzynarodowej.
- Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
- Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów.
- Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów
i innych danych. - Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez m.in. promocję postaw oraz współpracę międzyobszarową.
- Inicjowanie, koordynacja, realizacja projektów i inicjatyw wspierających realizację celów Customer Journey oraz budujących pozytywne doświadczenia Klientów Orange.
- Raportowanie zarządcze.
- Dostarczanie benchmarków w zakresie badań jakościowych i ilościowych.
- Współpraca międzynarodowa z obszarami Customer Experience.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »