Kto szuka:
Filharmonia Narodowa
Stanowisko:
Kierownik działu promocji k/m
Numer referencyjny:
StPr/25/07242
Lokalizacja:
Warszawa, Jasna 5,
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- tworzenie strategii i planów komunikacji marketingowej FN (długoterminowych i dla wybranych projektów),
- zarządzanie zespołem Działu Promocji,
- planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu,
- współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej FN,
- koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych,
- współpraca przy tworzeniu treści audiowizualnych na potrzeby FN,
- analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych i komunikacyjnych FN oraz planowanie (wspólnie z Działem Łączności ze Słuchaczami i Obsługi Imprez) optymalizacji tych działań,
- przygotowanie i przedstawienie rekomendacji dotyczących kierunku komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego na kierowniczym stanowisku,
- umiejętności tworzenia tekstów formalnych i marketingowych,
- dobra organizacji pracy,
- dyspozycyjność,
- umiejętności priorytetyzacji zadań,
- umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów,
- umiejętności tworzenia strategii marketingowej,
- gotowość do pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra komunikacja,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Firma oferuje:
Oferujemy
- rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
- wynagrodzenie brutto: od 9 730 PLN
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »