eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa - Mokotów › Customer Service Professional - Spanish Speaker

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Customer Service Professional - Spanish Speaker


wygasło z dniem 2020-12-14


Ta propozycja była złożona przez SITEL Polska


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • oferta zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z naszych zasobów
  • rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
  • ogłoszeniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • błędny adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Customer Service Professional - Spanish Speaker, zajrzyj tutaj: Praca Customer Service Professional - Spanish Speaker
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa - Mokotów, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa - Mokotów

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Kasjer /Kasjerka
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z językiem niemieckim lub j. francuskim
  • Customer Service Specialist with Finnish
  • PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO
  • Przedstawiciel handlowy z językiem francuskim
  • Manager Działu Produktów Świeżych
  • Regionalny doradca ds. techniczno- handlowych (praca mobilna)
  • Business Manager Pharma & Diagnostics
  • Doradca Techniczno-Handlowy (Cretec)
  • Specjalista ds. sprzedaży z j. francuskim

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Dyrektywa, która weszła w życie 26 kwietnia br. implikuje szereg zmian w prawie pracy, kluczowych z punktu widzenia pracowników - dotyczących m.in. godzenia obowiązków zawodowych i rodzinnych oraz przejrzystych i przewidywalnych warunków ...

  • Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Przy okazji zawierania umów cywilnoprawnych, ważną kwestią staje się umieszczanie w nich klauzuli o zakazie konkurencji. Choć nie ma o niej mowy w Kodeksie cywilnym, przesłanki o jej dołączeniu, zgodnie z zasadą swobody umów, poruszył ...

  • Branża IT: zarobki programistów stanęły w miejscu?

    Branża IT: zarobki programistów stanęły w miejscu?

    Branża IT słynie z dynamicznych wzrostów wynagrodzenia. W minionym i bieżącym roku zarobki programistów również rosły, ale w ostatnich kwartałach wyraźnie zaznaczyła się stabilizacja stawek oferowanych specjalistom. Co więcej, w ...

  • Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...