eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 242 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
branża: Sprzedaż
miasto: Zielona Góra
gdzie: biała

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Delegowanie kierowcy zawodowego za granicę - nowe obowiązki przewoźnika

    Delegowanie kierowcy zawodowego za granicę - nowe obowiązki przewoźnika

    Niedawna nowelizacja kodeksu pracy wprowadziła nowe obowiązki nałożone na pracodawcę wobec kierowców, wyjeżdżających w międzynarodowe trasy. O czym warto poinformować swojego pracownika, by nie narazić się Państwowej Inspekcji Pracy ...

  • GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,6% wyższe r/r i wyniosło 8032,96 zł brutto. Względem listopada 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

  • Dyrektywa płacowa - czas na przygotowanie się jest teraz

    Dyrektywa płacowa - czas na przygotowanie się jest teraz

    Dyrektywa 2023/970 zacznie obowiązywać od 7 czerwca 2026 roku. Już teraz organizacje powinny zacząć się przygotowywać na jej nadejście - zwłaszcza te zatrudniające ponad 150 pracowników. Na te firmy bowiem prawo nakłada najpoważniejsze ...

  • GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,9% wyższe r/r i wyniosło 7335,20 zł brutto. Względem maja 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...