eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 643 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: asystent
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Swarzędz
gdzie: śląsk

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Asystent Kas Samoobsługowych

    2025-07-05 ipracujzdalnie.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Swarzędz
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach.  Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsł...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

W maju 2025 r. przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw wyniosło 6.433,3 tys. etatów i było o 0,8% niższe niż przed rokiem. Jednocześnie przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w tym sektorze osiągnęło poziom 8.670,51 zł ...

Chęć poprawy własnej sytuacji ekonomicznej jest głównym powodem, dla którego pracownicy szukają dodatkowego zarobku poza miejscem stałego zatrudnienia. Według różnych danych sytuacja ta dotyczy nawet 30-40 proc. osób obecnych na rynku ...

W branży FMCG różnice płacowe pomiędzy kobietami a mężczyznami są minimalne i to zarówno na umowach cywilnoprawnych, jak i etatowych - wynika z analiz danych zgromadzonych przez Grupę Progres. Różnice stawek godzinowych są niewielkie ...

Jeszcze do niedawna studentom i absolwentom stawiającym pierwsze kroki na rynku pracy pracodawcy oferowali często możliwość odbycia stażu. Haczyk tkwił w tym, że za te ostatnie dość niechętnie płacono. Najnowsze doniesienia Grupy Progres ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...