eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 970 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kierownik apteki
słowa kluczowe: 4 1
miasto: Sieradz

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Uwaga: słowa, wpisane w wyszukiwarce są za krótkie! Wyszukać można jedynie słowa z przynajmniej dwoma literami.


Dostępne oferty pracy:

  • SIERADZ - KIEROWNIK APTEKI

    2025-06-23 Praca.farmacja.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Sieradz
    oferta w kategorii: Zdrowie / Medycyna / Farmacja

    Poszukujemy Kierownika Apteki! U nas otrzymasz umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie wynoszące 11 000 zł netto oraz dofinansowanie do benefitu w postaci karty Multisport. Jeśli masz wykształcenie farmaceutyczne oraz 5-letnie doświadczenie...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...

Miniony rok branża automotive może zaliczyć do udanych. Prognozy na najbliższą przyszłość nie są już jednak tak optymistyczne, co nie pozostaje bez wpływu na poziom zatrudnienia w sektorze. Nie oznacza to jednak, że pracodawcy porzucili ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,2% wyższe r/r i wyniosło 8316,57 zł brutto.

Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...