eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

11 352 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kierownik apteki
słowa kluczowe: c
miasto: Sieradz

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Uwaga: słowa, wpisane w wyszukiwarce są za krótkie! Wyszukać można jedynie słowa z przynajmniej dwoma literami.


Dostępne oferty pracy:

  • SIERADZ - KIEROWNIK APTEKI

    2025-07-12 Praca.farmacja.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Sieradz
    oferta w kategorii: Zdrowie / Medycyna / Farmacja

    Poszukujemy Kierownika Apteki! U nas otrzymasz umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie wynoszące 11 000 zł netto + PREMIA,  dofinansowanie do benefitu w postaci karty Multisport. Jeśli masz wykształcenie farmaceutyczne oraz 5-letnie ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Sztuczna inteligencja rozgaszcza się w coraz większej ilości sektorów gospodarki. Opinię publiczną zszokowała informacja o zwolnieniu dziennikarzy jednej ze stacji radiowych i zastąpienie ich wygenerowanych przez AI "prezenterów". Czy ...

Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...

Różnego rodzaju sprawy w ZUS załatwimy bez wychodzenia z domu. Wystarczy umówić e-wizytę. Jak to zrobić? I co załatwimy w czasie spotkania online z konsultantem?

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...