eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyMysłowiceMarketing / Reklama / PR

Znajdź oferty pracy

8 567 ofert w bazie

Znaleziono 2 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

branża: Marketing / Reklama / PR
miasto: Mysłowice

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Specjalista ds. badań marketingowych

    2025-12-28 PRO MATCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Mysłowice
    oferta w kategorii: Marketing / Reklama / PR

    Opis stanowiska Osoby na tym stanowisku przeprowadzają krótkie 2 minutowe ankiety (9 pytań) na podległym terenie. Ankieterzy posiadają wszystkie niezbędne narzędzia pracy i poruszają się samochodem służbowym. (nie wymagamy prawa jazdy) ...

  • Ankieterka / Ankieter

    2025-12-18 Praca.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Mysłowice
    oferta w kategorii: Marketing / Reklama / PR

    Zakres obowiązków: Realizacja krótkich ankiet terenowych (około 2–3 minut, 9 pytań). Raportowanie wyników w aplikacji mobilnej. Praca na wyznaczonym obszarze, z użyciem narzędzi zapewnionych przez pracodawcę. Korzystanie z auta służbowe...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Umowa B2B daje większą swobodę niż etat, ale pozbawia wielu przywilejów pracowniczych. Radca prawny Katarzyna Siwiec wyjaśnia, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kontraktu, jakie zapisy wprowadzić, by zadbać o własne bezpieczeństwo oraz ...

Rok 2025 jest przełomowym w kwestii rozwoju branży odnawialnych źródeł energii w Polsce. W lutym ruszyła budowa 78 monopali na Morzu Bałtyckim. Orlen przewiduje, że od 2026 rozpocznie produkcję energii o łącznej mocy 1,2 GW. Budowa ...

Od 1 stycznia 2026 roku wejdą w życie rewolucyjne zmiany w Kodeksie pracy, które pozwolą zaliczać do stażu pracy nie tylko tradycyjne zatrudnienie, ale także okres prowadzenia działalności gospodarczej, umowy zlecenia, współpracę B2B czy ...

Sztuczna inteligencja przestała być eksperymentem i stała się integralną częścią codziennej pracy developerów. Według najnowszych badań już 85% programistów regularnie korzysta z narzędzi AI, które pomagają im pisać kod, wyszukiwać ...

Branża IT po latach intensywnego wzrostu i stabilności obecnie znajduje się w punkcie zwrotnym, napotykając nowe wyzwania wynikające z gwałtownego rozwoju technologii takich jak sztuczna inteligencja czy chmury obliczeniowe. Ważnym aspektem ...