eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKatowicemanagerHR SIGMA

Znajdź oferty pracy

10 644 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: manager
pracodawca: HR SIGMA
miasto: Katowice

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Manager ds sprzedaży

    2025-07-04 HR SIGMA Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Katowice
    oferta w kategorii: Inne / Pozostałe

    📍 Co będziesz robić? ✅ Pozyskiwać klientów B2B ✅ Budować relacje i negocjować ✅ Współpracować z zespołem operacyjnym ✅ Reprezentować firmę w terenie 👤 Kogo szukamy? 🔹 Osoby samodzielnej i zaangażowanej, która będzie reprezentowała firmę na wyso...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

25 marca br. upłynęło 6 miesięcy obowiązywania ustawy o ochronie sygnalistów. Jak można się było spodziewać, nowe przepisy wzbudzały wiele wątpliwości i to zarówno wśród pracowników, jak i ich pracodawców. Praktyka pokazuje że do ...

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...

Idea work-life balance towarzyszy nam od wielu lat i ma być lekarstwem na pracoholizm, w który wpadli Polacy. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że jest to słuszny sposób na życie. Odpoczynek jest równie ważny co praca. Nieco ponad rok ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...