eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyCzęstochowakasjerkaObsługa klienta / Call centerkd, lan, multimedialnego

Znajdź oferty pracy

10 603 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kasjerka
słowa kluczowe: kd lan multimedialnego
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Częstochowa

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Kasjer/kasjerka w markecie budowlanym

    2025-06-04 Jobman Group Sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Częstochowa
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    OBOWIĄZKI -obsługa kasy fiskalnej oraz terminalu płatniczego -profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy -dbanie o czystość stanowiska kasowego -prawidłowe rozliczanie pieniędzy. WYMAGANIA - wysoka kultura osobista - dyspozycyjno...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 3 557 osób, które przynajmniej dwa razy wypełniły ankietę w latach 2018-2024 i zostawiły swój adres email. W niniejszym artykule przedstawimy, jak wyglądała dynamika wynagrodzeń ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,5% wyższe r/r i wyniosło 8478,26 zł brutto.

Łączenie etatu z freelancingiem to dla wielu osób sposób na zwiększenie dochodów i rozwój zawodowy. Dodatkowa praca wymaga jednak dobrej organizacji i świadomego podejścia do zarządzania czasem. Jakie branże najlepiej sprawdzają się we ...

Różnego rodzaju sprawy w ZUS załatwimy bez wychodzenia z domu. Wystarczy umówić e-wizytę. Jak to zrobić? I co załatwimy w czasie spotkania online z konsultantem?

Praca w branży prawniczej to dziś nie tylko znajomość paragrafów i kodeksów. Cenione są także dodatkowe kompetencje - technologiczne i biznesowe. Tacy eksperci mogą liczyć na naprawdę wysokie wynagrodzenia. Z danych Manpower wynika, że ...