eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Lublinstarszy inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor

Lokalizacja:

Lublin

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi organizacyjnej wydarzeń z udziałem kierownictwa urzędu w Biurze Wojewody

20-914 Lublin ul. Spokojna 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnia sprawną i efektywną współpracę pomiędzy Wojewodą, Wicewojewodami oraz Dyrektorem Generalnym Urzędu a różnymi stronami: przedstawicielami rządu, samorządu i organizacji pozarządowych oraz partnerów społecznych, w celu umożliwienia skutecznej realizacji zadań publicznych. Pozyskuje informacje niezbędne do sprawnego zarządzania harmonogramem spotkań kierownictwa Urzędu, przedstawia opinie dla potrzeb oceny, które wydarzenia mają największe znaczenie z perspektywy działań administracji oraz polityki regionalnej, podejmuje działania zapewniające obecność kierownictwa Urzędu w wydarzeniach istotnych z punktu widzenia potrzeb społeczności lokalnej oraz opinii publicznej, w celu wzmocnienia pozytywnego wizerunku administracji rządowej,
  • współprowadzi obsługę organizacyjną i protokolarną oficjalnych wizyt krajowych w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań realizowanych przez kierownictwo Urzędu, w zakresie wskazanym przez przełożonego. Opracowuje szczegółowe scenariusze, formularze i harmonogramy spotkań oraz wyczerpujące w swej treści informacje dot. wydarzenia, do wykorzystania przez kierownictwo Urzędu przed planowanymi spotkaniami, uroczystościami i wizytami, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań kierownictwa Urzędu o charakterze reprezentacyjnym,
  • przygotowuje i prowadzi korespondencję z właściwymi organami i instytucjami w zakresie spraw wskazanych przez przełożonego, a w szczególności prowadzi korespondencję o charakterze reprezentacyjnym oraz korespondencję okolicznościową wysyłaną przez Wojewodę. Przygotowywanie tekstów oficjalnych wystąpień dla kierownictwa LUW w Lublinie, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań kierownictwa Urzędu o charakterze reprezentacyjnym oraz wizerunkowym,
  • współuczestniczy w przygotowywaniu spotkań, konferencji, narad oraz spotkań tematycznych i eksperckich z udziałem przedstawicieli administracji rządowej szczebla centralnego i wojewódzkiego, parlamentarzystów, przedstawicieli samorządu terytorialnego, związków zawodowych, organizacji pracodawców, a także organizacji pozarządowych oraz uroczystości obchodów świąt państwowych, w celu zapewnienia sprawnej realizacji oraz właściwego przebiegu wydarzeń o znaczeniu publicznym i państwowym,
  • uczestniczy w nawiązywaniu oraz prowadzeniu współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi (stowarzyszenia, fundacje, organizacje pożytku publicznego), a w szczególności inicjuje i przygotowuje spotkania, których celem jest wymiana informacji, doświadczeń oraz nawiązywanie międzysektorowej współpracy w różnych obszarach, w celu zapewnienia prowadzenia przez Wojewodę polityki społeczeństwa obywatelskiego.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,

  • praca w siedzibie urzędu, 

  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach,

  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,

  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,

  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,

  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a  numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie.

  • Oferty kandydatów nie podlegają uzupełnieniu. Brak w ofertach kandydatów któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w dokumentach niezbędnych będzie skutkował, iż takie oferty nie będą brane pod uwagę podczas dalszej części postępowania konkursowego.

  • O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.

  • Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).

  • Lista kandydatów zaproszonych do dalszego postępowania kwalifikacyjnego, termin i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.

  • Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.

  • Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.

  • Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub w pracy biurowej


pozostałe wymagania niezbędne:

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe na jednym z wymienionych kierunków: politologia, historia, administracja publiczna, prawo
  • Ukończone szkolenie w zakresie technik profesjonalnej komunikacji w mowie i w korespondencji
  • Umiejętności redakcyjne: pisania przystępnych i zwięzłych tekstów o charakterze urzędowym i okolicznościowym
  • Umiejętność stosowania zasad etykiety urzędniczej oraz znajomość protokołu dyplomatycznego
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
  • Dyspozycyjność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • Biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, a w szczególności znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
    Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
    Sekretariat pok. 105
    20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA laborant Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA informatyk

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-05-30

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Firma Grafton Recruitment publikuje kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem dowiadujemy się m.in., ile zarabiają specjaliści w zakresie finansów i księgowości, pod jakim względem ...

    Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...

    W dynamicznie zmieniającej się gospodarce Polski, zarobki stają się kluczowym wskaźnikiem do oceny kondycji regionów. Województwa śląskie i dolnośląskie, znane z różnorodności gospodarczej i historycznego dziedzictwa przemysłowego ...

    No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

    Sejm na ostatnim posiedzeniu uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom. Niespodziewanie znalazła się w niej poprawka, która znacznie podwyższa kary za łamanie prawa pracy. Sposób jej wprowadzenia narusza ...