Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
TECHNIK WETERYNARII
Lokalizacja:
Złoczew
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0541
Obowiązki:
prace zwiazane z pomocą zwierzętom
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, kierunek: technik weterynarii
Pozostałe wymagania:
- umiejętność pracy na komputerze, pracy z ludźmi,6 mc doświadczenia w zawodzie,prawo do wykonywania zawodu.
Miejsce pracy: Parkowa 14C, 98-270 Złoczew, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: brak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
W 2024 roku Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń objęło ponad 43 tysiące osób z tytułem magistra, pokazując różnice w zarobkach absolwentów polskich uczelni. Najwyższe wynagrodzenia wśród uniwersytetów notowano na Uniwersytecie ...
Osiem tygodniu urlopu macierzyńskiego i zasiłek pogrzebowy ze zmianami od 6 sierpnia. Dzisiaj weszły w życie przepisy, które umożliwiają ustalenie prawa do zasiłku macierzyńskiego za okres urlopu macierzyńskiego lub zasiłku pogrzebowego ...
Badania Eurostatu, McKinsey oraz Upwork wskazują, że rośnie liczba wolnych strzelców na świecie. To wymusza na rządach poszczególnych krajów wdrażanie regulacji w zakresie opodatkowania, prawa pracy oraz ubezpieczeń zdrowotnych i ...
Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także intensywny okres dla pracowników sezonowych. Eksperci Personnel Service wskazują 12 zawodów, w których można liczyć na najbardziej atrakcyjne wynagrodzenia. Ranking otwiera pracownik budowlany.
Polski rynek pracy stoi przed znaczącą transformacją w związku z wejściem w życie od 1 czerwca 2025 roku nowych przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców. Wprowadzenie pełnej elektronizacji procedur, zniesienie testu rynku pracy ...