eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łódźspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi

Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw Inspektor Ochrony Danych - Samodzielne stanowisko

90-425 Łódź ul. Piotrkowska 99

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • informowanie pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy obowiązującego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady( UE) oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie w tej sprawie,
  • monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych
  • prowadzenie działań zwiększających świadomość, w tym szkoleń dla pracowników z zakresu ochrony danych osobowych
  • prowadzenie audytów
  • udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 RODO
  • współpraca z organem nadzorczym
  • pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem , w tym uprzednimi konsultacjami o których mowa w art. 36 RODO oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach.


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, działania pod presją czasu, kontakt z klientem zewnętrznym, możliwość występowania sytuacji spornych, praca przy monitorze ekranowym, stanowisko pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym bez windy,bariery architektoniczne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Oferty odrzucone oraz oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje maksymalnie 5 najlepszych kandydatek/kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru są niszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Oświadczenia, list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących w naborach do pracy w służbie cywilnej, druki oświadczenia dostępny na stronie KPRM.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku Inspektora Ochrony Danych w służbie cywilnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość funkcjonowania administracji publicznej
  • dobra organizacja pracy
  • komunikatywność
  • umiejętność argumentowania, analizowania informacji, precyzyjnego formułowania ustnych i pisemnych wypowiedzi
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie lustracyjne, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi
    90-425 Łódź,Piotrkowska 99 z dopiskiem "oferta pracy nr ......"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-12-09

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,8% wyższe r/r i wyniosło 8821,25 zł brutto. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w 2024 roku wyniosło 8265,92 zł.

    Magistrowie inżynierowie w 2024 roku mogą pochwalić się wyraźnie wyższymi zarobkami niż ich koledzy z tytułem magistra bez wykształcenia technicznego. Wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego na grupie ponad 14.800 ...

    W 2025 roku Święto Wszystkich Świętych przypada w sobotę, co zgodnie z Kodeksem pracy skutkuje przyznaniem pracownikom dodatkowego dnia wolnego od pracy. Pracodawcy mają obowiązek wyznaczyć ten dzień w ramach obowiązującego okresu ...

    Polska ma już tylko rok, by wprowadzić do naszych przepisów tzw. dyrektywą o równości wynagrodzeń, tymczasem propozycji pełnej implementacji na razie nie ma. "Najwięksi pracodawcy zatrudniający co najmniej 250 pracowników będą musieli ...

    Idea work-life balance towarzyszy nam od wielu lat i ma być lekarstwem na pracoholizm, w który wpadli Polacy. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że jest to słuszny sposób na życie. Odpoczynek jest równie ważny co praca. Nieco ponad rok ...