Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Łódź
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw obsługi kadrowej w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
90-114 Łódź ul. Sienkiewicza 28/30
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opiniuje pod względem merytorycznej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wnioski personalne oraz raporty dotyczące awansów, przeniesień, przeszeregowań i innych spraw kadrowych oraz opracowuje projekty stanowisk w tych sprawach,
- sporządza projekty decyzji administracyjnych w formie rozkazów personalnych w tym. m.in.: związanych z przyjęciem do służby, awansowaniem, przeniesieniem, ustalaniem wysługi lat oraz udziela odpowiedzi na złożone raporty w sprawach ze stosunku służbowego funkcjonariuszy,
- zakłada i prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz prowadzi na bieżąco książkę etatową i wprowadza do systemu SWOP dane osobowo - kadrowe,
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawach ze stosunku służbowego funkcjonariuszy Policji oraz ustala prawo do nagrody jubileuszowej i nagrody rocznej,
- opracowuje bieżące analizy kadrowe, statystyki i zbiorcze zestawienia oraz przedstawia określone wnioski i propozycje kadrowe,
- przygotowuje dokumentację związaną ze zwolnieniem ze służby funkcjonariuszy,
- opracowuje projekty stanowiska Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi w sprawie odwołań złożonych przez funkcjonariuszy od rozkazów dotyczących stosunku służbowego i od opinii służbowych,
- czuwa nad przestrzeganiem terminów sporządzania przez przełożonych opinii służbowych oraz kart opisu stanowiska pracy.
Warunki pracy
praca administracyjno - biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wobec kandydatów wyłonionych do zatrudnienia w Komendzie Miejskiej Policji w Łodzi jest przeprowadzane postępowanie sprawdzające do dostępu do informacji niejawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów ustawy o Policji i przepisów wykonawczych,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy,
- Umiejętność argumentowania,
- Umiejętność inicjowania działania i podejmowania za nie odpowiedzialności.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »