Kto szuka:
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Stanowisko:
Młodszy Grafik / Junior Graphic Designer
Lokalizacja:
Łódź
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Znajomość pakietu Adobe - (Photoshop, Illustrator, After Effects, Premiere)
- Znajomość podstaw kompozycji i łamania tekstu
- Praca z wykorzystaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz Księgi Znaku
- Podstawy tworzenia animacji i montażu, kolor, korekcja i udźwiękawianie
- DTP przygotowanych materiałów
- Dostosowywanie projektów do różnych formatów, mediów i platform
- Znajomość sprzętu wideo i studyjnego (kamery, światło, dźwięk) – mile widziane
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Przygotowywanie wizualnej strony dla kampanii reklamowych - opracowywanie koncepcji wizualnej, która ma na celu przyciągnięcie uwagi odbiorców i przekazanie kluczowego komunikatu kampanii reklamowej.
- Tworzenie grafik na strony internetowe, ulotki, plakaty, billboardy - projektowanie elementów wizualnych wykorzystywanych w różnych formach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, a także na potrzeby cyfrowe.
- Przygotowywanie materiałów do kampanii prowadzonych w internecie - opracowanie grafik reklamowych, banerów, infografik i innych materiałów wizualnych, które są wykorzystywane w kampaniach marketingowych w sieci.
- Projektowanie logotypów - tworzenie unikalnych znaków graficznych dla marek, produktów lub usług, które odzwierciedlają ich tożsamość i wartości.
- Przygotowanie materiałów do druku - adaptacja projektów graficznych do wymogów druku, w tym wybór formatów, papieru, nadzór nad kolorymetrią i finalne przygotowanie plików do druku.
- Retusz i zdjęć, fotomontaż - poprawa jakości zdjęć, usuwanie niepożądanych elementów, łączenie elementów z różnych zdjęć w celu stworzenia nowego obrazu.
- Przygotowanie grafik pod szablony CMS - projektowanie grafik i elementów wizualnych dostosowanych do systemów zarządzania treścią (CMS), w celu zapewnienia spójności wizualnej i funkcjonalności stron internetowych.
- Montaż spotów audio, video - tworzenie i edycja materiałów wideo i audio na potrzeby promocyjne, reklamowe oraz do prezentacji multimedialnych.
- Projektowanie i przygotowywanie reklam prasowych - opracowywanie projektów reklam, które są publikowane w prasie, w tym dobór formatu, kompozycji i przekazu wizualnego.
- Zarządzanie identyfikacją wizualną marki (SIW).
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Dobrą atmosferę pracy w zgranym i chętnym do dzielenia się wiedzą zespole
- Wsparcie we wdrożeniu w obejmowane stanowisko
- Możliwość korzystania ze szkoleń
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju
- Analiza CV i portfolio
- Rozmowa z Rekruterem
- Krótkie zadanie rekrutacyjne — dzięki niemu zobaczymy, jak projektujesz, interpretujesz brief i pracujesz z identyfikacją wizualną
- Spotkanie w biurze i decyzja
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




