eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łódź › Kierownik Działu Obsługi Klienta - rekrutacja online

Kto szuka:

HRK S.A.

Stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Klienta - rekrutacja online

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Kierownik Działu Obsługi KlientaMiejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usług
  • Zarządzanie i organizowanie pracy zespołu
  • Doskonalenie procedur i narzędzi w celu zwiększenia efektywności obsługi klienta.
  • Wprowadzanie innowacji i nowych usprawnień
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta
  • Dbanie o atmosferę, zaangażowanie, motywację i rozwój zespołu
  • Raportowanie działań i efektów pracy

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w contact center
  • Kompetencje liderskie, w tym umiejętność budowania, motywowania i inspirowania Zespołu
  • Umiejętność inicjowanie i wdrażanie rozwiązań
  • Umiejętność analizowania danych i generowania raportów dotyczących efektywności działań
  • Znajomości standardów obsługi klienta
  • Wykształcenie wyższe

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet benefitów + samochód służbowy
  • Dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-22

do końca oferty: 36 dni

pracodawca: HRK S.A.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady