Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PODINSPEKTOR DS. OCHRONY LUDNOŚCI, OC I OBRONNYCH
Lokalizacja:
Lidzbark Warmiński
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0726
Obowiązki:
Wykonywanie zadań nałożonych na wójta z zakresu ochrony ludności, obiektów użyteczności publicznej i dóbr kultury - w sytuacjach zagrożenia i w czasie wojny.
Wykonywanie zadań z zakresu spraw obronnych nałożonych na organy gminy,
w szczególności; opracowanie dokumentacji akcji kurierskiej, stałego dyżuru, nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności RP, organizowanie kontroli wykonywania zadań obronnych.
Organizowanie i prowadzenie na polecenie uprawnionych organów akcji kurierskiej na terenie Gminy.
Opracowanie i bieżąca aktualizacja Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego.
Planowanie, koordynowanie działań i obsługa Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, współpraca w tym zakresie z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie oraz podejmowanie działań w celu zapewniania funkcjonowania obrony cywilnej na terenie Gminy.
Współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego administracji, instytucjami realizującymi stały monitoring środowiska, systemu wczesnego ostrzegania, i alarmowania ludności.
Planowanie i zaopatrywanie formacji obrony cywilnej w sprzęt i materiały.
Organizowanie szkoleń formacji OC, ludności, pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy, popularyzowanie obrony cywilnej,
Prowadzenie spraw z zakresu kwalifikacji wojskowej.
4.Prowadzenie wszelkich spraw z zakresu ustawy o Obronie Ojczyzny, za których realizację odpowiedzialny jest Wójt.
Nadzór nad przechowywaniem i opracowywaniem materiałów niejawnych.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- 1. Wymagania niezbędne:1) posiadane obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) wykształcenie wyższe;4) co najmniej 5-letni staż pracy 5) nieposzlakowana opinia;6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;7) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe:1) preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe z zakresu spraw obronnych, wojskowych, OC i ochrony ludności2) umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce;3) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o obronie ojczyzny, ustawy- Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej4) obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku,5) umiejętność komunikowania się.
Miejsce pracy: Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: list motywacyjny;CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, wg załączonego wzoru;kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe;oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, wg załączonego wzoru;oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, wg załączonego wzoru;oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wg załączonego wzoru;w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust.2 - dokumenty określone w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych (jeśli takie posiada) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pokoju Nr 30 (sekretariat Urz.Gm.) lub przesłać w terminie do dnia 16 grudnia 2025 r. (wtorek) do godz. 15:00 na adres: URZĄD GMINY Lidzbark Warmiński ul. Krasickiego 1 11-100 Lidzbark Warmińskiw zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. ochrony ludności, OC i obronnych w Referacie Organizacyjnym.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




