eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy LegnicaSpecjalista / Specjalistka do Spraw Zarządzania Nieruchomościami i Inwestycji

Kto szuka:

INTERFERIE S.A.

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka do Spraw Zarządzania Nieruchomościami i Inwestycji

Lokalizacja:

Legnica

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

INTERFERIE S.A. z siedzibą w Legnicy 

poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko: 

Specjalista/Specjalistka do Spraw Zarządzania Nieruchomościami i Inwestycji 

Podstawowe informacje 

  • Miejsce pracy: Biuro Zarządu INTERFERIE S.A. w Legnicy 
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę 
  • Wymiar: pełny etat 
  • Rodzaj pracy: stacjonarna 
  • Widełki podstawy wynagrodzenia: 6 000,00 zł – 10 000 zł brutto 

Zakres obowiązków: 

  • Bieżący nadzór nad stanem technicznym i użytkowym nieruchomości (budynków i terenów),
  • Współpraca z zarządcami technicznymi, wykonawcami oraz serwisami w zakresie realizacji przeglądów, konserwacji i napraw,
  • Koordynacja i nadzór nad realizacją umów dostaw mediów do obiektów,
  • Udział w przygotowaniu i realizacji projektów inwestycyjnych oraz remontowych (modernizacje, adaptacje, rozbudowy),
  • Współpraca z projektantami, wykonawcami, inżynierami i innymi interesariuszami inwestycji,
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych, porównań ofert i rekomendacji wyboru dostawców w zakresie usług technicznych i inwestycyjnych,
  • Współpraca z działem zakupów i działem prawnym przy zawieraniu umów z kontrahentami,
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką odpadami,
  • Sprawozdawczość w zakresie środowiskowym i mediów.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa ogólnego lub budownictwa w specjalności instalacji sanitarnych,
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze odpowiadającym wykształceniu (budownictwo ogólne lub instalacje sanitarne),
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego oraz regulacji związanych z eksploatacją i utrzymaniem obiektów budowlanych,
  • Umiejętność czytania, analizowania i interpretacji dokumentacji projektowej i technicznej,
  • Znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych oraz umiejętność analizy kosztów inwestycji i remontów,
  • Znajomość podstaw zarządzania nieruchomościami – w zakresie technicznym, administracyjnym i inwestycyjnym,
  • Biegła obsługa komputera, w szczególności programów MS Word i MS Excel,
  • Mile widziane (ale niewymagane) uprawnienia budowlane w odpowiedniej branży.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty o premie miesięczne oraz kwartalne,
  • System szkoleń i programów rozwojowych w ramach Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy, 
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy,
  • Pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych w tym ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, system kafeteryjny,
  • Preferencyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach i obiektach należących do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,
  • Pracę w stabilnej i prestiżowej Spółce, będącej częścią Grupy Kapitałowej, która zajmuje drugie miejsce pod względem wielkości w polskim sektorze hotelarskim.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-15

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: INTERFERIE S.A.

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Proces rozliczania wynagrodzenia kierowcy jest dość skomplikowany, o czym najdobitniej świadczyć może liczba popełnianych przy nim błędów. Taki stan rzeczy wynika m.in. z często zmieniających się w branży transportowej przepisów. Jak ...

Firma Grafton Recruitment opublikowała raport rzucający światło na sytuację pracowników zatrudnionych w HR. Opracowanie wskazuje na zarobki, jakie oferuje dział HR, przedstawia stanowiska, na których obsadzeniu zależy firmom w ...

W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...

W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...

Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...