Kto szuka:
Aldesa Polska Services Sp. z o.o.
Stanowisko:
Kontroler Kosztów
Lokalizacja:
Lębork
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twój zakres obowiązków:
- Współudział w tworzeniu budżetów rocznych oraz kwartalnych, a także bieżąca analiza ich wykonania;
- Przygotowywanie miesięcznych podsumowań finansowych i kwartalnych raportów ze szczegółowymi kosztami;
- Wsparcie dla kierowników kontraktów w zakresie finansowym i raportowaniu do Centrali;
- Sporządzanie porównań ofert podwykonawców z realizowanym budżetem;
- Współpraca z działem finansowym.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub/i ekonomiczne;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w przedsiębiorstwie
- budowlanym;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Umiejętność współpracy w zespole;
- Dobra organizacja pracy;
- Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel).
To oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku;
- Pakiet świadczeń dodatkowych w tym opiekę medyczną, możliwość korzystania z obiektów sportowych oraz grupowe ubezpieczenie na życie;
- Przyjazną atmosferę pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




