eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy DobrczSTANOWISKO URZĘDNICZE DS. FUNDUSZY I PROJEKTÓW W BIURZE FUNDUSZY I PROJEKTÓW (NR 2655)

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FUNDUSZY I PROJEKTÓW W BIURZE FUNDUSZY I PROJEKTÓW (NR 2655)

Lokalizacja:

Dobrcz

kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/2655


Obowiązki:

Wójt Gminy Dobrcz ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. funduszy i projektów
w Biurze Funduszy i Projektów Urzędu Gminy w Dobrczu, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz w wymiarze 0,75 etatu.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) realizacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
b) monitorowanie przebiegu projektów oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji;
c) przyjmowanie, udzielanie i rozliczanie dotacji z budżetu gminy oraz ze środków zewnętrznych;
d) przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej i składanie wniosków o dofinansowanie;
e) utrzymywanie kontaktów z instytucjami finansującymi i partnerami projektów;
f) prowadzenie spraw dotyczących udziału gminy w związkach i stowarzyszeniach.

Warunki pracy na stanowisku:
a) praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (0,75 etatu) planowana od dnia 02 stycznia 2026 r.;
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
c) wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadań na stanowisku;
d) fizyczne warunki pracy, uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: praca administracyjno-biurowa oraz w terenie;
e) pomieszczenie biurowe usytuowane na piętrze budynku, miejsce pracy nie jest dostosowanie dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (budynek nie posiada windy);
f) Inne: wynagrodzenie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrczu (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) nie wynosił 6%.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania dodatkowe:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:a) w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego:- wykształcenie wyższe; - co najmniej roczny staż pracy zawodowej w administracji publicznej;b) doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu i rozliczaniu projektów, działań i programów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych oraz programów krajowych); c) znajomość polityki regionalnej UE i zasad realizacji programów, projektów/działań finansowanych ze środków zewnętrznych; d) znajomość przepisów prawnych dotyczących funduszy unijnych, procedur aplikacyjnych i rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań;e) znajomość przepisów prawa w zakresie: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, innych niezbędnych na stanowisku pracy oraz struktur administracji publicznej;f) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;g) kandydat powinien mieć także:- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;- posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe:a) rzetelność i dyspozycyjność;b) umiejętność analitycznej pracy;c) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole; d) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;e) prawo jazdy kat. B.Oferta przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.


Miejsce pracy: Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny - własnoręcznie podpisany;b) życiorys (curriculum vitae) - własnoręcznie podpisany;c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;e) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie:f) oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 68/2024 Wójta Gminy Dobrcz z dnia 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Dobrczu Regulaminu wraz z wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych; g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;h) podpisana klauzula informacyjna;i) kserokopie świadectw pracy;j) dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych;k) referencje, jeśli kandydat takowe posiada;l) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty kandydat może złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrczu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Dobrczu ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz.Dokumenty winny zostać złożone lub przesłane w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. funduszy i projektów" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 grudnia 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrczu. Brak możliwości uzupełniania dokumentów aplikacyjnych po terminie.Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy przedłożyć komisji do wglądu oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości. Dodatkowe informacjeNabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - obejmuje analizę i ocenę formalną złożonych dokumentów aplikacyjnych, II etap - obejmuje ocenę merytoryczną kandydatów. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie).Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dobrczu www.dobrcz.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Dobrczu. Wójt Gminy Dobrcz ma prawo odwołać nabór w każdym czasie bez podania przyczyny.Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrczu pok. nr 1 lub telefonicznie numer 523******.Klauzula informacyjna - proces rekrutacjiZgodnie z art.13 ust.1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest Gmina Dobrcz, reprezentowana przez Wójta Gminy Dobrcz, ul. Długa, 86-022 Dobrcz.2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Gminy Dobrcz, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Dobrcz za pomocą adresu ochronadanych@dobrcz.pl.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 22 /1/ Kodeksu pracy. W pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o kandydacie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę. 4. Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane stanowisko i zostaną zniszczone 3 miesiące po jej zakończeniu. 5. Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych. 6. Macie Państwo prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Państwa udziału w procesie rekrutacji.8. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86.9. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych. .................................... (podpis kandydata)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-12

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Sezon świąteczno-noworoczny wystartował, a wraz z nim w górę wystrzeliło zapotrzebowanie na pracowników tymczasowych. Jak pokazują analizy Grupy Progres, liczba ofert wzrosła o 20–35% względem ubiegłego roku, a rekrutacje prowadzą nie ...

W 2024 roku różnice zarobków w małych i dużych miastach były wyraźne, a w niektórych przypadkach sięgały nawet kilkudziesięciu procent. W artykule przyjrzymy się, w których miastach zarobki były najwyższe oraz jak różniły się ...

Coraz więcej osób doświadcza wypalenia zawodowego - stanu, w którym praca przestaje przynosić satysfakcję, a zmęczenie nie mija nawet po urlopie. Wypalenie to wynik długotrwałego stresu i przeciążenia, które wpływają na naszą energię ...

Wysokość wynagrodzeń członków zarządów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od lat budzi wiele emocji. U przeciętnego obserwatora oburzenie wywołują stawki, jakie osiągają menedżerowie najwyższych ...

1 czerwca 2025 r. wchodzą w życie przepisy następujących ustaw: Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i ...