Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Miejska Policji w Krakowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw dowodów rzeczowych i archiwizacji w Komisariacie Policji IV w Krakowie
31-137 Kraków ul. Siemiradzkiego 24
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi rejestr dowodów rzeczowych i rejestruje w systemie informatycznym E-KDRz ( Elektroniczna Książka Dowodów Rzeczowych)
- Prowadzi magazyn dowodów rzeczowych
- Prowadzi składnicę akt, archiwizuje sprawy ostatecznie załatwione, kompletuje spisy archiwalne
- Opracowuje wystąpienia do Prokuratur, Sądów i innych uprawnionych organów
- Wydaje dowody rzeczowe, przedmioty zabezpieczone w toku prowadzonego postępowania osobom uprawnionym
- Na bieżąco porządkuje i przygotowuje do wybrakowania materiały znajdujące się w składnicy akt
Warunki pracy
Obsługa magazynu dowodów rzeczowych wraz z prowadzeniem ich ewidencji w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo-Śledczych (Przyjmowanie do magazynu, ewidencjonowanie i administrowanie dowodami rzeczowymi, brakowanie jednostek archiwalnych w zakresie dokumentacji jawnej i niejawnej, realizowanie postanowień w przdmiocie dowodów rzeczowych wydanych przez prokuraturę, sąd lub inny uprawniony organ). Praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon, skaner
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- wymuszona pozycja ciała
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w budynku przy ul. Królewskiej 4 w części nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz w siedzibie pomocniczej Komisariatu Policji IV w Krakowie przy ul. Radzikowskiego 29.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie: 4.967,95zł. brutto plus dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Prosimy o skorzystanie ze wzoru oświadczeń umieszczonych pod linkiem
krakow.bip.policja.gov.pl/download/399/55383/wzoryoswiadczendotnaborudokorpususluzbycywilnej-1.docx
Aplikacje mogą być składane tylko w formie papierowej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów i adresów e-mail).
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej
- Znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Ściśle tajne" albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Jeśli pozostajesz w innym zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Dziennik Podawczy, parter pok. nr 11
od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »