Kto szuka:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
151907
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.
- Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku brak wind.
- Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa urządzeń biurowych.
- Kontakt telefoniczny i e-mailowy z pracownikami urzędu oraz z innymi urzędami i instytucjami.
- Pomieszczenie biurowe oświetlone przez światło naturalne i sztuczne.
- Wejście do budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
- Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- Zadanie 1: Rozlicza sprzedaż w zakresie jednostki i badań usługowych i wystawia faktury zgodnie z umowami najmu, analizuje konta analityczne, salda dłużników, przygotowuje dane do sprawozdań, w celu rozliczenia i terminowego odprowadzania dochodów do budżetu oraz ujęcia w sprawozdawczości
- Zadanie 2:Kontroluje terminowość zapłaty zobowiązań pieniężnych, wysyła wezwania do zapłaty, upomnienia i tytuły wykonawcze, w celu wyegzekwowania należnych wpłat; prowadzi sprawy związane z egzekucją należności pieniężnych Inspektoratu
- Zadanie 3:Kontroluje pod względem formalnym i rachunkowym oraz dekretuje i księguje rachunki i faktury dotyczące obrotu gotówkowego i bezgotówkowego w zakresie budżetu jednostki; dekretuje i ewidencjonuje wyciągi bankowe w celu dostarczenia bieżącej informacji z wykonania planu wydatków.
- Zadanie 4: Prowadzi kasę Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii; podejmuje gotówkę z banku, przyjmuje wpłaty i terminowo odprowadza środki do banku, w celu umożliwienia realizacji płatności gotówkowych z kontrahentami.
- Zadanie 5: Sporządza raporty kasowe, w tym wprowadza dane z dokumentów księgowych do rejestrów VAT i systemu finansowo-księgowego, w celu szczegółowej ewidencji wszystkich dowodów kasowych dotyczących wpłat i wypłat dokonanych w danym okresie.
- Zadanie 6: Obsługuje system TREZOR.Przeprowadza kontrole w Powiatowych Inspektoratach Weterynarii woj. małopolskiego w zakresie zagadnień finansowo-księgowych. Przygotowuje projekty pism w zakresie zadań Zespołu ds. Finansowo-Księgowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub średnie branżowe .doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w obszarze administracji publicznej.
- Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U.2024.409 t.j.), Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2023 poz. 1270 ), USTAWA z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.2023.0.120 t.j.)
- Biegła znajomość obsługi komputera ( MS Office, Outlook, Excel,).
- Znajomość obsługi systemu EZD, platformy ePUAP
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »