Kto szuka:
Luiza Berezińska
Stanowisko:
Asystent ds. obsługi klienta
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Odpowiadanie na zapytania klientów, głównie w formie pisemnej
- Realizacja prostych zadań online zgodnie z przekazanymi instrukcjami
- Raportowanie wykonanych działań
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Ukończone 18 lat
- Dostęp do internetu i urządzenia z przeglądarką (komputer lub smartfon)
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- Otwartość na naukę i nowe doświadczenia
Firma oferuje:
Oferujemy
- Elastyczne godziny pracy – praca w 100% zdalna
- Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Pełne wsparcie koordynatora i materiały wdrożeniowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Useme, pierwsze miesiące bieżącego roku przyniosły dość pokaźne wzrosty stawek oferowanych freelancerom. W niektórych przypadkach sięgnęły one nawet 50 proc. Wolni strzelcy mają zatem powody do ...
Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...
Chęć poprawy własnej sytuacji ekonomicznej jest głównym powodem, dla którego pracownicy szukają dodatkowego zarobku poza miejscem stałego zatrudnienia. Według różnych danych sytuacja ta dotyczy nawet 30-40 proc. osób obecnych na rynku ...
Osoby zadłużone często obawiają się lub unikają kontaktu z firmą windykacyjną. Tymczasem doradcy pracujący w firmach windykacyjnych są przede wszystkim po to, by pomóc w spłacie zaległych zobowiązań. Ich celem jest znalezieniu ...
Już po raz dwudziesty firma Sedlak & Sedlak opublikowała raporty o wynagrodzeniach menedżerów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.