Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA FINANSÓW I KSIĘGOWOŚCI
Lokalizacja:
Koszalin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1998
Obowiązki:
- rozliczanie dotacji na działalność statutową CK105 w Koszalinie,
- kompletowanie preliminarzy imprez oraz sprawdzanie faktur i rachunków pod względem zgodności z przewidzianymi kosztami,
- księgowanie faktur zakupu i sprzedaży materiałów, towarów, robót i usług,
- sporządzanie zestawień należności na koniec każdego kwartału wraz z terminowym monitorowaniem i windykacją należności,
- rozliczanie inwentaryzacji rocznych aktywów CK 105, - - systematyczne rozliczanie oraz analiza zapisów na kontach księgowych.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- - wykształcenie średnie/ wyższe kierunkowe ( księgowość, rachunkowość, ekonomia ), - doświadczenie w pracy na stanowisku księgowej/księgowego w jednostce sektora finansów publicznych,- znajomość oprogramowania finansowo-księgowego Optima oraz pakietu MS Office w szczególności Excel,- dobra organizacja pracy.
Miejsce pracy: Zwycięstwa 105, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: - życiorys-CV, - list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru, - zgoda kandydata ubiegającego się o zatrudnienie na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.dodatkowe informacje: szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP CK 105, praca w godz. 8:00 -16:00, pierwsza umowa na czas określony 12 miesięcy z możliwością przedłużenia docelowo na czas nieokreślony
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




