eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KielceSpecjalista ds. obsługi klienta

Kto szuka:

ipracujzdalnie.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Lokalizacja:

Kielce

świętokrzyskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Twoje zadania:

  • Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
  • Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
  • Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę zdalną z możliwością wykonywania obowiązków z dowolnego miejsca lub hybrydową
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
  • Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:

  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-19

do końca oferty: 18 dni

pracodawca: ipracujzdalnie.pl

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...

Trwają intensywne działania nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Ustawa ma wdrożyć do polskiego prawa unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Polska jak i inne kraje ...

Branża IT przechodzi burzliwy okres zmian. Spowolnienie gospodarcze, niestabilna sytuacja polityczna, a przede wszystkim skokowy rozwój technologii spowodowały, że rynek IT utracił jedną ze swych ważnych cech - pewność zatrudnienia. Obecne ...

Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z ...