Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Udzielanie wsparcia technicznego klientom indywidualnym telefonicznie.
- Obsługa zapytań dotyczących gwarancji i produktów dodatkowych.
- Proponowanie rozszerzeń gwarancji i dodatkowych produktów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1, mile widziany język angielski.
- Dyspozycyjność do pracy biurowej z umiejętnościami komunikacyjnymi.
- Doświadczenie w obsłudze klienta i systemów CRM.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Wynagrodzenie: 7000 PLN brutto miesięcznie i dodatki (sport, zdrowie).
- Elastyczne godziny pracy, brak pracy weekendowej.
- Szkolenia, możliwości rozwoju, działania socjalne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »