Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Likwidacji Środków Trwałych i Postępowań Administracyjnych w Wydziale Technicznym
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Prowadzenie spraw związanych z likwidacją środków trwałych oraz rozliczaniem procesów likwidacyjnych
- Przygotowywanie i składanie wniosków o pozwolenia na roboty rozbiórkowe zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
- Współpraca przy organizacji i realizacji postępowań przetargowych
- Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów likwidacji
- Sporządzanie sprawozdań dotyczących przeprowadzonych likwidacji
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia organów administracji samorządowej
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe
- Doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku
- Umiejętność interpretacji przepisów z zakresu prawa budowlanego i administracyjnego
- Dobra znajomość pakietu MS Office oraz podstawowej obsługi sprzętu biurowego
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu
- Zdolność pracy zespołowej i komunikacji w codziennej współpracy
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość długofalowej pracy – większość zespołu jest z firmą ponad 5 lat
- Dostęp do szkoleń zawodowych, miękkich oraz możliwość dofinansowania kursów językowych i studiów
- Pracę w zespole nastawionym na współpracę i jakość
- Dofinansowanie do opieki medycznej, aktywności sportowych, kultury i wypoczynku
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




