Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Lider Zespołu Call Center z językiem niemieckim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych
- Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników
- Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji
- Organizacja spotkań i działań zespołowych
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i standardach pracy
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum 1 rok na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy pod presją i skutecznego motywowania zespołu
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Programy rozwojowe, coaching i mentoring
- Prywatną opiekę medyczną
- Integracje i wydarzenia zespołowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »