PracaOferty pracy KatowiceLider Zespołu Call Center z językiem niemieckim

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Lider Zespołu Call Center z językiem niemieckim

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych
  • Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników
  • Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami
  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji
  • Organizacja spotkań i działań zespołowych
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i standardach pracy

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum 1 rok na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w sprzedaży
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność pracy pod presją i skutecznego motywowania zespołu
  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne

Firma oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Programy rozwojowe, coaching i mentoring
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Integracje i wydarzenia zespołowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.