Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Customer Support Specialist with Italian / Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw związanych z zagubionym bagażem - wszystko, co może się zdarzyć podczas podróży.
- Wsparcie pasażerów poprzez przychodzące rozmowy telefoniczne, a także czat i email.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- płynnej znajomości włoskiego na poziomie B2/C1 oraz angielskiego na poziomie min. B1
- dyspozycyjności do współpracy stacjonarnej (Katowice)
- nastawienie na pracę z ludźmi i komunikatywność
- dobra organizacja pracy własnej
Firma oferuje:
- umowę zlecenie (35.71 pln gross/h)
- kompleksowe szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie
- praca zmianowa: poniedziałek-piątek 09-22, sobota 9-19, niedziela 10-19
- możliwość awansu wewnętrznego
- komfortowe warunki pracy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »