Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Telesprzedaży
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Udzielanie wsparcia technicznego na infolinii sprzedażowej – telefonicznie i mailowo.
- Obsługa korespondencyjna związana z zamówieniami internetowymi.
- Zarządzanie rezerwacjami i ich bieżąca obsługa.
- Współpraca z różnymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
- Przygotowywanie raportów i zbieranie informacji zwrotnej odnośnie działań.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Dostępność od 1 lipca 2025.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane doświadczenie telefoniczne lub w turystyce.
- Elastyczność do pracy zmianowej (08-16 / 13-21), także w weekendy.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
- Znajomość geografii świata i popularnych destynacji turystycznych.
- Silne umiejętności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu relacji.
- Samodzielność i odpowiedzialność.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stałe zatrudnienie na pełny etat.
- Szkolenia produktowe i wyjazdowe.
- System zmianowy pracy.
- Specjalne ceny pobytu w naszych hotelach.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Ubezpieczenie Warta (dobrowolne).
- Karta lunchowa 450 zł/miesięcznie.
- Bezpłatna podróż poślubna.
- Dostęp do platformy MyBenefit lub karty Multisport.
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych.
- Możliwości rozwoju zawodowego w różnych działach firmy.
- Welcome Pack.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »