Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży
Lokalizacja:
Kalisz
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Zakup i zarządzanie zaopatrzeniem biurowym oraz sprzętem
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i ochrony środowiska
- Utrzymanie budynku oraz nadzór nad jego użytkowaniem
- Przygotowywanie raportów budżetowych i kosztowych
- Wsparcie przy wdrażaniu nowych pracowników (badania lekarskie, szkolenia BHP)
- Pierwszy kontakt dla pracowników w kwestiach administracyjnych
- Wsparcie działu HR przy zadaniach administracyjnych w Polsce
- Organizacja logistyki podróży służbowych i wydarzeń handlowych
- Wsparcie działu sprzedaży w kontaktach z klientami i obsłudze drobnych zapytań ofertowych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stałe godziny pracy: 8:00–16:00
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
- Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą
- Dostęp do benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe
- Miesięczna karta Sodexo
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »