eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy GryficeDYREKTOR WYDZIAŁU ROLNICTWA, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

DYREKTOR WYDZIAŁU ROLNICTWA, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA

Lokalizacja:

Gryfice

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0684


Obowiązki:

. Koordynacja i nadzór w zakresie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu:
a) prowadzenia spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości,
b) prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i rolnictwem,
c) prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi,
d) realizacja przy udziale sołectw zadań finansowanych z funduszu sołeckiego, pozostających w zakresie właściwości wydziału,
e) przygotowanie, na potrzeby promocji inwestycji gminnych, wykazów rzeczowo-ilościowych i lokalizacyjnych nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, przeznaczonych do sprzedaży, uczestnictwo w każdym stadium przygotowania oferty, współpraca z odpowiednia komórką promocji,
f) realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z ustawy o obronie Ojczyzny, gminnego planu reagowania oraz tabeli realizacji zadań operacyjnych Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy Gryfice w zakresie obowiązującym Wydział,
g) realizacja zadań z zakresu rolnictwa i wsi w zakresie współdziałania z sołtysami, radami sołeckimi i innymi organizacjami pozarządowymi i instytucjami, których statutowa działalność obejmuje rolnictwo, leśnictwo, gospodarkę wodną, ochronę zwierząt, środowiska i przyrody,
h) współpraca ze spółką i jednostką budżetową w zakresie realizacji zadań z zakresu Wydziału,
i) przekazywanie do BIP-u informacji z zakresu zadań Wydziału,
j) przygotowywanie planu dochodów i wydatków do projektu budżetu w zakresie prowadzonych zadań Wydziału oraz sprawozdań z realizacji budżetu,
k) prowadzenie wewnętrznego rejestru umów finansowanych ze środków budżetowych Gminy.
2. Nadzór nad:
a) przygotowaniem przez pracowników Wydziału:
projektów uchwał Rady Miejskiej oraz realizacją podjętych uchwał,
odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady Miejskiej,
projektów zarządzeń Burmistrza oraz realizacją wydanych zarządzeń,
projektów umów i porozumień, uzyskiwania do nich akceptacji radcy prawnego,
wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków,
odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej,
b) przestrzeganiem przez pracowników Wydziału postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych,
c) kompetentną i kulturalną obsługą interesantów przez pracowników Wydziału,
d) prowadzeniem i aktualizacją baz danych w postaci zapisów elektronicznych według kompetencji merytorycznych komórki,
e) ustalaniem cen i opłat stanowiących przychody podległych jednostek organizacyjnych Gminy wg kompetencji merytorycznych komórki,
f) stosowaniem przez pracowników Wydziału obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i zasad dotyczących wewnętrznego obiegu dokumentów,
g) opracowywaniem przez pracowników wniosków do projektu budżetu gminy, wniosków do wieloletnich programów inwestycyjnych oraz projektów finansowych dla zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w części dotyczącej Wydziału.
3. Prowadzenie polityki personalnej Wydziału, w tym:
a) nadzorowanie przestrzegania przez pracowników Wydziału przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych,
b) kontrolowanie przestrzegania przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy, ewidencji czasu pracy, zachowań etycznych.
4. Współpraca w realizacji:
a) zadań wynikających z przyjętych programów i strategii,
b) zadań własnych i zadań zleconych Gminie z zakresu administracji rządowej oraz zadań przejętych przez Gminę z zakresu administracji samorządowej na podstawie porozumienia z jej organami,
c) zadań związanych z przygotowaniem obronnym państwa na terenie gminy w zakresie właściwości Wydziału,
d) zadań wynikających z obowiązującego w Urzędzie kontroli zarządczej,
e) zadań finansowanych z funduszu sołeckiego, pozostających w zakresie właściwości Wydziału.
5. Opracowywanie:
a) sprawozdań i informacji wynikających z odrębnych przepisów, zarządzeń i poleceń Burmistrza lub Zastępcy Burmistrza,
b) sprawozdań do GUS.
6. Współdziałanie:
a) z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w szczególności w zakresie wymiany informacji i wzajemnych konsultacji,
b) z informatykiem i inspektorem ochrony danych osobowych w zakresie aktualizacji danych objętych polityką bezpieczeństwa informacji,
c) z organami administracji publicznej, samorządem osiedlowym i sołeckim, organizacjami społecznymi i pozarządowymi,
d) z miastami partnerskimi w granicach działalności merytorycznej Wydziału.
7. Racjonalne planowanie i wykorzystywanie przydzielonych środków finansowych i majątkowych w zakresie Wydziału.
8. Uczestniczenie w sesjach Rady, w posiedzeniach komisji Rady i innych posiedzeniach zgodnie z dyspozycją Burmistrza lub Zastępcy Burmistrza.
9. Merytoryczne potwierdzanie realizacji zadań na fakturach i rachunkach w zakresie Wydziału, których płatność realizuje Urząd.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawo geodezyjne i kartograficzne.


Miejsce pracy: PLAC ZWYCIĘSTWA 37, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: a)życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej, b)list motywacyjny, c)dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o ukończonych studiach), d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach, referencje), f)kserokopie świadectw pracy, g)własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,Wymagane dokumenty aplikacyjne, w zamkniętej kopercie, należy składać: - osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego (w sekretariacie pok. Nr 103),- pocztą na adres Urzędu Miejskiego, 72-300 Gryfice, Pl. Zwycięstwa 37 (liczy się data wpływu przesyłki do Urzędu) z dopiskiem: dotyczy "naboru na stanowisko Dyrektora Wydziału Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska" w terminie do dnia 7 sierpnia 2025 r. do godz. 14.00 włącznie.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca
POPRZEDNIA OFERTA STARSZY TECHNIK Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA KIEROWCA KAT. C , KAT. C+E

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-26

do końca oferty: 53 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...

Ile dni wolnych od pracy będzie w 2025 roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy odpoczynek? Dowiedzmy się, kiedy wypadają dni świąteczne w przyszłym roku.

Wraz z postępującymi zmianami klimatycznymi, rosnącymi temperaturami i coraz częstszymi falami upałów, rośnie znaczenie regulacji chroniących zdrowie pracowników. Obecnie obowiązujące przepisy BHP nie określają górnej granicy ...

Polska ma już tylko rok, by wprowadzić do naszych przepisów tzw. dyrektywą o równości wynagrodzeń, tymczasem propozycji pełnej implementacji na razie nie ma. "Najwięksi pracodawcy zatrudniający co najmniej 250 pracowników będą musieli ...

Osoby zadłużone często obawiają się lub unikają kontaktu z firmą windykacyjną. Tymczasem doradcy pracujący w firmach windykacyjnych są przede wszystkim po to, by pomóc w spłacie zaległych zobowiązań. Ich celem jest znalezieniu ...